Reklamacje i zwroty

Jesteśmy tylko ludźmi i także nam mogą przytrafić się pomyłki i błędy w zamówieniach. W sklepie NaZdrooowie.pl dbamy o zadowolenie naszych Klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zawsze dostarczyć Ci to, co zostało zamówione. Jeśli jednak pojawił się jakiś problem i nie jesteś zadowolony z zamówienia – skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Nasze starania zawsze są ukierunkowane na to, by produkty dotarły do Ciebie, w takim stanie jak zostały zapakowane. Sprzedawane przez nas produkty są naturalne, a kiszonki dodatkowo jeszcze żywe, mogące cały czas podlegać procesowi fermentacji. I w każdej chwili np. w czasie transportu, może wydarzyć się coś niespodziewanego. Jeżeli dotarł do Ciebie produkt w nieuszkodzonej paczce, który miał jakąś „niespodziewaną przygodę” i ma np. uszkodzone opakowanie samego produktu, będziemy prosić o informację mailową z załączonymi zdjęciami.

Może się jednak zdarzyć, że w Twoje ręce trafi uszkodzona paczka. W takiej sytuacji podczas odbioru przesyłki należy w obecności dostawcy sporządzić protokół powstałych szkód. Taki dokument da nam możliwość złożenia skuteczniej reklamacji w firmie kurierskiej.

Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, każdy Klient robiący zakupy w sklepie NaZdrooowie.pl ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dniu od daty otrzymania towaru. Wszystkie informacje dotyczące warunków zwrotów i reklamacji, w tym formularz znajduje się w Regulaminie Sklepu.

Shopping Cart